E-poe ostutingimused

Gustav koduleht (edaspidi Veebipood) omanik on Gustav Cafe OÜ (registrikood 11202149, aadress Fortuuna tn 1 Tartu linn, Tartu maakond 50603, tel: +372 5309 0954, e-mail: tellimus@gustav.ee). Veebipoel on õigus igal ajahetkel Müügitingimusi muuta. Muudetud tingimused avaldatakse Veebipoe kodulehel www.gustav.ee ning need jõustuvad koheselt peale avaldamist. Veebipoodi kasutades ja selle kaudu tellimusi esitades on klient nõustunud Veebipoe müügi- ja privaatsustingimustega.

Müügilepingu kehtivus, toote- ja hinnainfo

  • Müügitingimused kehtivad Veebipoest toodete ostmisel.
  • Teave toote kohta on esitatud Veebipoes vahetult toote juures.
  • Veebipoes müüdavate toodete ning lisateenuste hinnad on märgitud toodete juurde.

Tellimuse vormistamine

  • Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi, peale mida tuleb tellimuse vormistamiseks täita nõutud andmeväljad ja valida toote kättesaamiskoht. Kättesaamiskohtadena on valikus Gustav Cafe kohvikud, Gustav kondiitritoodete tehas ja kullerteenus nii Tartus, Tartumaal, Tallinnas ning Harjumaal. Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda turvaliselt läbi järgnevate makseviiside: Eesti pangalingid – Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop Pank, Pocopay. Kliendiga võetakse personaalselt ühendust peale tellimuse vormistamist ja makse sooritamist ühe tööpäeva jooksul.
  • Pangalinke pakub Maksekeskus AS. Tasumine toimub väljaspool Veebipoodi turvalises keskkonnas – pangalingiga tasumisel vastava panga turvalises keskkonnas ja krediitkaardiga tasumisel Maksekeskus AS turvalises keskkonnas. Gustav Cafel puudub ligipääs kliendi panga ja krediitkaardi andmetele. Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole.
  • Arveldamise valuuta on Euro (€).
  • Pangalingiga tasumisel vajutada kindlasti panga lehel nupule „Tagasi kaupmehe juurde“.
  • Veebipoe omanik on isikuandmete vastutav töötleja ning edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-le.
  • Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.

Kohaletoimetamise tingimused

  • Kaupade kättesaamispunktideks kliendile
    Tartus ja Tallinnas on Gustav Cafe kohvikud. Tartus: Tartu Kaubamaja Gustav Cafe, Werner Cafe; Tallinnas: Solaris Gustav Cafe, Mustamäe Gustav Cafe, Kristiine Gustav Cafe, Tallinna Kaubamaja Gustav Cafe. Samuti on Tartus kaupu võimalik kätte saada tööpäevadel Gustav kondiitrotoodete tehasest (Tehnika 5 Tartu 50104). Pakume ka kojutarnet Tartus, Tartumaal, Tallinnas ja Harjumaal.
  • Kaupadele saab kättesaamispunktides järgi minna tööpäevadel vastavalt kliendi soovile ajavahemikus kas 12-15 või 15-18. Antud ajavahemikud on valikuna välja toodud ka kodulehel ostukorvis enne makse sooritamist. Samuti on välja toodud kodulehel ostukorvis enne makse sooritamist varaseim kättesaamiskuupäev. See on arvutatud juhul kui toode on laos olemas. Kui toodet laos ei ole, lepitakse tarneaeg Gustav Cafe OÜ ja kliendi vahel kokku e-maili või telefoni teel peale ostu sooritamist. Kaupadele saab kättesaamispunktidesse järgi minna kuni 2 tööpäeva jooksul peale kauba tarnimist, kuna tegemist on kiiresti ringleva kaubaga.
  • Soovi korral toimetatakse tellimus kliendile soovitud aadressile kohale. Üle 50 EUR tellimuste puhul pakume kojutarnet Tartu ja Tallinna linna piires ilma teenustasuta ning alla 50 EUR tellimuste puhul lisandub kullerteenuse hind. Samuti lisandub kullerteenuse hind transpordile Tartu- ja Harjumaakonnas. Vastav tasu on välja toodud kodulehel peale kliendi poolt sihtnumbri sisestamist (ka see kui teenustasu ei lisandu). Peale seda kuvatakse ostusumma ostukorvis. Väljaspool nimetatud piirkonda tellimuste kohaletoimetamist ei pakuta.

Taganemis- ja pretensioonide esitamise õigus

  • Tulenevalt toodete iseloomust ei ole võimalik tellitud tooteid tagastada.
  • Klient on kohustatud tellimuse vastuvõtmisel koheselt tooted üle vaatama.
  • Tellimuse puuduste ilmnemisel või kauba kvaliteediprobleemide korral tuleb koheselt võtta ühendust klienditoega taasesitatavas vormis (e-mail tellimus@gustav.ee), kirjeldades võimalikult täpselt esinenud probleemi ning lisades vajadusel näitlikustavad pildid.
  • Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 14 päeva jooksul.
  • Veebipood vastutab kliendile müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis olid olemas juba kauba üleandmise hetkel.
  • Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist kliendile.
  • Kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Veebipood vastutab, parandab või asendab Veebipood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Veebipood ostjale müügilepinguga kaasnenud tasud.
  • Veebipoe vastutus on piiratud toote maksumusega.

 

Otseturustus ja isikuandmete töötlemine

  • Veebipood kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid (nimi, telefoninumber, aadress, e-maili aadress, pangarekvisiidid) tellimuse töötlemiseks ning kauba ostjale saatmiseks.
  • Veebipoe isikuandmete vastutav töötleja on Gustav Cafe OÜ. Veebipoe maksete haldamiseks edastatakse vajalikud isikuandmed volitatud töötlejale Maksekeskus AS-le.
  • E-maili aadressi ja telefoninumbrit võidakse kasutada otseturundusteadete saatmiseks, kui klient on andnud vastava nõusoleku. Kui klient ei soovi saada otseturustusteateid, siis tuleb valida e-maili jaluses vastav viide või võtta ühendust klienditoega.
  • Veebipood saadab ostjale uudiskirju ning pakkumisi ostja e-maili aadressile ainult juhul, kui ostja on selleks avaldanud soovi sisestades veebilehel e-kirja aadressi ning andnud teada oma soovist otsepostituse teadete saamiseks.
  • Ostjal on igal ajal võimalik loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest andes sellest meile teada e-kirja teel või järgides pakkumisi sisaldava e-kirjas toodud juhiseid.

 

Vaidluste lahendamine

Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile tellimus@gustav.ee või helistada telefonil +372 51910853.

  • Kõik kliendikaebused lahendatakse koostöös kliendiga personaalselt.
  • Kui klient ja Veebipood ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on kliendil võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Samuti on kliendil õigus pöörduda Tartu Maakohtusse.